زنان این 3 نکته مهم برای پیشگیری از حملات قلبی را جدی بگیرند

زنان و مردان معمولا از سنین میانسالی به بعد باید بیش از گذشته مراقب وضعیت سلامتی خود باشند اما اشتباه رایج این است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند زیر 40 سالگی دچار حملات قلبی نمی‌شوند.

زنان این 3 نکته مهم برای پیشگیری از حملات قلبی را جدی بگیرند
کد خبر: 381786
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برای حفاظت از سلامت زنان نکاتی وجود دارد که بهتر است بدانید و با کمک این نکات سلامتی خود را حفظ کنید:

علائم را بدانید

زنان همیشه علائم کلاسیک سکته قلبی مانند درد قفسه سینه و بی‌حسی بازو را دریافت نمی کنند. آنها ممکن است تپش قلب، تنگی نفس، خستگی و علائمی مانند آنفولانزا را تجربه کنند. در واقع اینها همه علائم بالقوه بیماری‌های قلبی هستند، اما ممکن است شما چیزی را در قلب خود حس نکنید بلکه بیشتر احساس بیماری‌های عمومی داشته باشید.

مصرف سیگار را متوقف کنید

شما می‌دانید که سیگار کشیدن برای شما بد است، اما شاید ندانید که سیگار کشیدن می‌تواند زمینه ساز حملات قلبی در شما شود. سیگار کشیدن به طور فزاینده ای در زنان جوان رواج دارد، گزارش سال 2015 در مورد پیشگیری از بیماری‌های مزمن نشان می دهد که زنانی که سیگار می کشند، حتی بیش از مردان خطرات سلامتی را تجربه می کنند.

فشار خون خود را کنترل کنید

در 30 سال گذشته تعداد زنان زیر 45 سال با فشار خون بالا دو برابر شده است. در نتیجه، دستورالعمل‌های کالج آمریکایی قلب و عروق توصیه می‌کند افراد دارای فشارخون بالا تلاش کنند تا فشار خون خود را کاهش دهند یا حداقل وضعیت سلامتی خود را برای پیشگیری از حملات قلبی به طور مداوم کنترل کنند.


منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها