کد خبر: 369926
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از ایده تازه پلیس مکزیک:

وزن کم کنید، 50 دلار کارانه بگیرید

آن دسته از ماموران پلیس مکزیک که بتوانند وزن خود را تا حد نرمال کاهش دهند، پاداشی در حدود 50 دلار در ماه دریافت می‌کنند.

وزن کم کنید، 50 دلار کارانه بگیرید
کد خبر: 369926
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آن دسته از ماموران پلیس مکزیک که بتوانند وزن خود را تا حد نرمال کاهش دهند، پاداشی در حدود 50 دلار در ماه دریافت می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این اقدام تشویقی پلیس مکزیک باعث شد بسیاری از ماموران زن و مرد مکزیکی فریادهای بی‌رحمانه مربی خود را تحمل کنند و ساعاتی عرق‌ریزان در یکی از پارکینگ‌های متعلق به پلیس، به انجام حرکات ورزشی بپردازند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بیش از یک هزار نیروی پلیس مکزیکوسیتی از 83 هزار عضو این سازمان، حاضر شدند در این برنامه سخت که با هدف بهبود شرایط جسمی آنها اجرا می‌شود شرکت کنند.

گفتنی است بر اساس آمار سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل (فائو) مکزیک بالاترین میانگین چاقی را در میان کشورهای آمریکای لاتین داشته و این مشکل به شکل نگران‌کننده‌ای گریبان کودکان این کشور را گرفته است.

گراسیلیا بنیتز (36 ساله) که در این برنامه حدود 10 کیلو از وزن خود را کم کرده است در مورد آن می‌گوید: من از لحاظ سلامت فیزیکی در شرایط بدی بودم و این امر بر راندمان کارم تاثیر می‌گذاشت؛ همواره احساس خستگی می‌کردم. هر گاه غذا می‌خوردم خوابم می‌گرفت و کارهایم را در شرایط بسیار بد جسمی انجام می‌دادم، اما اکنون احساس سبکی می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها