کد خبر: 346194
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوا بر سر دستشویی

یک مرد آمریکایی به دلیل اصرار بر استفاده خارج از نوبت از دستشویی، هواپیمای یکی از خطوط هوایی این کشور را مجبور به فرود اضطراری کرد.

فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوا بر سر دستشویی
کد خبر: 346194
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد آمریکایی به دلیل اصرار بر استفاده خارج از نوبت از دستشویی، هواپیمای یکی از خطوط هوایی این کشور را مجبور به فرود اضطراری کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از مسافران خطوط هوایی آلاسکا ایر لاینز برای استفاده از دستشویی مراجعه کرده بود که با صف هفت‌نفره‌ای پشت در آن مواجه شد، همین موضوع بود که او را به شکل غیرقابل کنترلی عصبانی کرد.

این مرد که نامش فاش نشده است فوراً دوربین موبایل خود را روشن و با عصبانیت شروع به صحبت کرد و خطاب به مهمانداران گفت: شما وقتی هفت نفر را در صف انتظار دستشویی نگه می‌دارید اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوید؛ چرا باید دستشویی دیگر (که در قسمت درجه یک قرار دارد) خالی بماند و پشت در یک دستشویی صف بکشیم؟

سپس با صدای بلندتری شروع به فریاد زدن کرد و در مقابل تهدید مهمانداران گفت از پلیس هم نمی‌ترسم، اگر پلیس می‌تواند، بیاید.

خلبان این پرواز که از نیویورک عازم لس‌آنجلس بود تلاش کرد از طریق میکروفون مرد را آرام کند، اما وقتی تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه کانزاس کرد تا این فرد به جای دستشویی راهی زندان شود و بقیه مسافران هواپیما هم با چهار ساعت تاخیر به مقصد برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها