نتانیاهو: هر زمان که لازم باشد وارد لبنان میشویم
نتانیاهو مدعی شد: ما طرف توافق ایران و آمریکا نبودیم و منافعی داریم که با واشنگتن در مورد آنها گفتوگو خواهیم کرد.
نتانیاهو مدعی شد: هر زمان که لازم باشد وارد لبنان شویم، وارد خواهیم شد و در آنجا با قدرت عمل خواهیم کرد.
به گزارش شرق، دولت لبنان برای اولین بار میگوید که خواهان صلح با اسرائیل است و این یک تغییر اساسی است.
ما طرف توافق ایران و آمریکا نبودیم و منافعی داریم که با واشنگتن در مورد آنها گفتوگو خواهیم کرد.
دیدگاه تان را بنویسید