کد خبر: 779952
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶ ۲۲:۲۲:۳۵
| |

نتانیاهو: با لبنان بر سر دو منطقه امنیتی توافق کردیم/ آمریکا و دولت لبنان با ماندن ما در جنوب موافقت کردند

نتانیاهو گفت: اسرائیل و لبنان بر سر دو منطقه امنیتی برای راستی‌آزمایی و خلع سلاح حزب الله توافق کردند. توافق با لبنان را به لطف ضربات مهلکی که به حزب‌الله وارد کردیم، به سرانجام رساندیم. هم آمریکا و دولت لبنان ودیگر طرفین با ماندن ما در منطقه امنیتی جنوب لبنان موافقت کرده‌اند

نتانیاهو: با لبنان بر سر دو منطقه امنیتی توافق کردیم/ آمریکا و دولت لبنان با ماندن ما در جنوب موافقت کردند
کد خبر: 779952
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶ ۲۲:۲۲:۳۵

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: اسرائیل و لبنان بر سر دو منطقه امنیتی برای راستی‌آزمایی و خلع سلاح حزب الله توافق کردند. توافق با لبنان را به لطف ضربات مهلکی که به حزب‌الله وارد کردیم، به سرانجام رساندیم. هم آمریکا و دولت لبنان ودیگر طرفین با ماندن ما در منطقه امنیتی جنوب لبنان موافقت کرده‌اند

به گزارش فارس، ما درحال نابودی زیرساخت‌های حزب‌الله در جنوب لبنان هستیم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. حدود ۹۰ درصد از ذخایر موشکی حزب‌الله را نابود کرده‌ایم. ما منطقه الشقیف در جنوب لبنان را تحت کنترل درآورده‌ایم و در آنجا باقی خواهیم ماند

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها