کد خبر: 656801
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۴۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

افشای رسوایی بزرگ در سیستم بهداشتی انگلیس

بر اساس یک تحقیق میدانی در بخش بهداشت و درمان انگلیس که هزاران نفر از فعالان در این حوزه را شامل شد، مشخص گردید یک‌دهم آنها به نحوی مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

افشای رسوایی بزرگ در سیستم بهداشتی انگلیس
کد خبر: 656801
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۴۲

بر اساس یک تحقیق میدانی در بخش بهداشت و درمان انگلیس که هزاران نفر از فعالان این حوزه را شامل می‌شود، مشخص شد یک‌دهم آنها به نحوی مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، گاردین در گزارشی اعلام کرد، بر اساس تحقیقی که روی 12 هزار و 200 نفر از پرستاران، بهیاران اورژانس، مسئولان حمل بیمار و نظافتچی‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تمامی نقاط بریتانیا انجام گرفت، مشخص شد یک‌دهم آنها دچار حوادثی در این زمینه شده و به شکل‌های مختلف تحت فشار و تعرض جنسی یا سخنان اهانت‌آمیز در این رابطه قرار گرفته‌اند.

بر اساس نتایج این تحقیق از میان افرادی که قربانی این مسائل قرار گرفتند، 29 درصد تأکید کردند که مورد تعرض قرار گرفته و 50 درصد هم گفتند که مورد تمسخر دیگران یا اهانت جنسی واقع شدند، در حالی که 25 درصد نیز خبر دادند از آنها خواسته‌هایی در این زمینه شده است.

سه‌پنجم این قربانیان هم تأکید کردند بسیاری از این فشارها تحت عنوان شوخی انجام شده یا جوک‌هایی خطاب به آنها گفته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها