کد خبر: 653135
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۰:۳۰:۳۵
| |

پیش‌بینی روزنامه عبری از تبعات ویرانگر جنگ احتمالی اسرائیل و حزب‌الله لبنان

المیادین نوشت: در صورت گشوده شدن جنگی فراگیر با حزب الله، حملات موشکی ویرانگر مقاومت اسلامی لبنان به زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل شاهد فروپاشیدن زیرساخت‌ها در اسرائیل خواهیم بود.

پیش‌بینی روزنامه عبری از تبعات ویرانگر جنگ احتمالی اسرائیل و حزب‌الله لبنان
کد خبر: 653135
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۰:۳۰:۳۵

شبکه خبری المیادین در گزارشی از محافل رسانه‌ای عبری به پیامدهای احتمالی گشودن جنگ فراگیر اسرائیل علیه جنبش حزب الله لبنان پرداخت و سناریوهای این جنگ فراگیر را از نگاه رسانه‌های تشریح کرد.

به گزارش مهر، المیادین به نقل از تحلیلگران روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که در صورت وقوع درگیری جدی با جنبش حزب الله لبنان هیچ فردی در اسرائیل نمی‌تواند تحلیل درستی از تبعات ویرانگر این جنگ داشته باشد.

هاآرتص با اشاره به قدرت ویرانگر یگان موشکی حزب الله نوشت: در صورت گشوده شدن جنگی فراگیر با حزب الله، حملات موشکی ویرانگر مقاومت اسلامی لبنان به زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل شاهد فروپاشیدن زیرساخت‌ها در اسرائیل خواهیم بود.

 این روزنامه می‌افزاید: با آغاز جنگ، تل آویو باید خود را منتظر گشوده شدن جبهه‌ای فراگیر در منطقه از سوی گروه‌های مقاومت کند.

به گزارش المیادین، این روزنامه عبری در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: با ورود تل آویو به خط درگیری جدی و فقدان حمایت مستقیم آمریکا در جنگ احتمالی یک سناریوی وحشتناک برای تل آویو رقم خواهد خورد و این واقعیتی وحشتناک و سناریوی جهنمی برای اسرائیل در صورت آغاز درگیری جدی با نیروهای حزب الله خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها