کد خبر: 650044
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۰۹:۰۷:۰۵
| |

عضو دفتر سیاسی انصارالله:

آمریکا و انگلیس درحال آماده‌سازی برای انجام عملیات زمینی در یمن با کمک مزدورانشان هستند

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران آماده می‌شوند.

آمریکا و انگلیس درحال آماده‌سازی برای انجام عملیات زمینی در یمن با کمک مزدورانشان هستند
کد خبر: 650044
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۰۹:۰۷:۰۵

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: حوادث و تحولات اخیر شکست آمریکا و انگلیس را در حمایت از رژیم صهیونیستی و پایان دادن به عملیات بزرگ و استراتژیک یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و ممانعت از عبور کشتی‌های حامی اسرائیل در دریای سرخ ثابت کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپوتنیک، وی افزود: بعد از این شکست، آمریکا و انگلیس درحال تلاش برای کشاندن مزدورانی از سرتاسر جهان برای عملیات نظامی زمینی در یمن با مشارکت نیروهای وابسته به دولت دست نشانده عربستان و امارات در یمن هستند. دولت مزدوران و شورای موقت آن برای ایجاد مشکلات داخلی و دامن زدن به آن جهت تحرک نظامی با حمایت هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس تلاش می‌کنند. دستیابی به هرگونه پیشرفت میدانی بخشی از قدرت از دست رفته آمریکا و انگلیس را به آن‌ها بازمی‌گرداند و دستاوردی را برای آن‌ها رقم می‌زند که می‌توانند آن را در رسانه‌ها تبلیغ کنند. اما تحرکات آمریکا و انگلیس هرگز موفق نخواهد شد و تمام توطئه‌های استعمارگرانه آن‌ها شکست خواهد خورد.

القحوم گفت: یمنی‌ها همه حامی فلسطین هستند و یک موضع واحد در مقابله با چالش‌ها و خطرات و تجاوز خارجی علیه یمن دارند.

ارتش یمن در دوره اخیر چند بار کشتی‌های آمریکایی را در خلیج عدن و تنگه باب المندب هدف قرار داده است. عملیات ارتش یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و محاصره دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ به دلیل جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها