کد خبر: 649365
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۱۳:۱۸:۲۱
| |

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه استراتژیک «مرون» اسرائیل + عکس

حزب‌الله لبنان اعلام کرد امروز(سه شنبه) بار دیگر پایگاه استراتژیک «مِرون» رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه استراتژیک «مرون» اسرائیل + عکس
کد خبر: 649365
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۱۳:۱۸:۲۱

حزب الله لبنان اعلام کرد امروز(سه شنبه) بار دیگر پایگاه استراتژیک «مِرون» رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز مبارزان مقاومت در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور فلسطین پایگاه هوایی مرون را در جبل الجرمق با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند که منجر به تلفات زیادی در میان نیروهای دشمن شد.

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حملات را در واکنش به ترورهای اخیر در لبنان و سوریه و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به منازل لبنانی در مرزها و حمله به غیرنظامیان انجام داده است.

حزب‌الله لبنان پیشتر نیز در واکنش به ترور صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و هم‌رزمانش در بیروت پایگاه مرون را هدف قرار داده بود.

به گفته حزب‌الله لبنان پایگاه مرون تنها مرکز مدیریت، نظارت و کنترل هوایی در شمال اراضی اشغالی است و هیچ جایگزین دیگری برای آن وجود ندارد.

همچنین رسانه‌های عبری اعلام کردند بعد از شلیک چندین موشک توسط حزب‌الله از جنوب لبنان برق تعدادی از شهرک‌های الجلیل قطع شد.

این پس از آن اعلام شد که حزب‌الله لبنان چند ساعت قبل، نیروهای اسرائیلی را در منطقه «تلة کوبرا» هدف قرار داده بود.

پایگاه مرون اسرائیل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها