کد خبر: 645143
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۴۰:۰۰
| |

جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید:

به‌دنبال تروریستی اعلام کردن انصارالله هستیم

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفت که آمریکا در حال بررسی وضعیت انصارالله یمن است اما هنوز تصمیمی برای تروریستی اعلام کردن آنها نگرفته است.

به‌دنبال تروریستی اعلام کردن انصارالله هستیم
کد خبر: 645143
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۴۰:۰۰

جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا در حال بررسی وضعیت انصارالله یمن است اما هنوز تصمیمی برای تروریستی اعلام کردن آنها نگرفته است.

به گزارش فارس، کربی شامگاه سه‌شنبه طی نشست خبری در کاخ سفید اظهار داشت: «عملیات [ائتلاف دریایی] چندملیتی به رهبری آمریکا برای مقابله با حملات یمنی‌ها در دریای سرخ است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «پیوستن به گروه ویژه دریایی داوطلبانه است و هر کشور میزان مشارکت خود را تعیین می‌کند».

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در ادامه گفت: «آمریکا و شرکای آن هر کاری که لازم باشد برای محافظت از کشتی‌ها در دریای سرخ انجام خواهند داد. نیروی ویژه دریایی یک ابتکار امنیتی چندملیتی است که نظارت دریایی و دفاع از کشتی‌ها را انجام می‌دهد».

طبق این گزارش، کربی همچنین افزود: «کشتی‌ها و هواپیماهای کشورهایی که به گروه ضربت می‌پیوندند به نیروهای ما در دریای سرخ ملحق می‌شوند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها