کد خبر: 644508
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۵۵:۰۴
| |

نوری شاهرودی به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و عربستان انتخاب شد

انجمن دوستی ایران و عربستان دیروز در محل مرکز پژوهش‌های استراتژیک خاورمیانه اولین مجمع عمومی خود را برگزار و با حضور تمامی اعضا انتخابات هیات‌رئیسه آن برگزار شد که در نتیجه محمدرضا نوری شاهرودی سفیر اسبق کشورمان در ریاض با اکثریت آرا به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.

نوری شاهرودی به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و عربستان انتخاب شد
کد خبر: 644508
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۵۵:۰۴

بدنبال برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن دوستی ایران و عربستان، حجت الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی بعنوان رییس این انجمن با اکثریت آرا انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین، انجمن دوستی ایران و عربستان دیروز در محل مرکز پژوهش های استراتژیک خاورمیانه اولین مجمع عمومی خود را برگزار و با حضور تمامی اعضا انتخابات هیئت رییسه آن برگزار شد که در نتیجه حجت الاسلام نوری شاهرودی سفیر اسبق کشورمان در ریاض با اکثریت آرا به عنوان رییس این انجمن انتخاب شد.

در این نشست ابتدا محمود محمدی سخنگوی اسبق وزارت خارجه بعنوان دبیر جلسه توضیحاتی را درباره نحوه و فرایند شکل گیری این انجمن و اقدامات بعمل آمده تا قبل از تشکیل مجمع عمومی را به استحضار حاضران رساند و درباره سازوکار انتخابات مجمع و افق پیش روی توضیحاتی ارائه داد.
نوری شاهرودی

حجت الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی در سال ۱۳۶۱ به عنوان نماینده امام خمینی (ره) اولین مسئولیت اجرایی خود را در کویت آغاز کرد، پس از آن نخست به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جماهیر عربی لیبی و سپس در کشور عربستان سعودی مشغول به کار شد. نوری شاهرودی همچنین به عنوان مشاور امور بین‌الملل ریاست قوه قضاییه، ریاست قوه مقننه و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز فعالیت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها