کد خبر: 644095
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

از این به بعد کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل حرکت می‌کنند هدف مشروع مقاومت خواهند بود

روزنامه کیهان نوشت: از این به بعد از نظر مقاومت هر کشتی و محموله‌ای که به مقصد اسرائیل بارگیری و حرکت کند، چه در مبدا و چه در مسیر و چه در مقصد‌، هدف مشروعی برای مقاومت خواهد بود، این یعنی«ایجاد موازنه ترس».

از این به بعد کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل حرکت می‌کنند هدف مشروع مقاومت خواهند بود
کد خبر: 644095
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان اعلام کرد که زین پس مقاومت کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل حرکت می‌کنند را هدف مشروع می‌بیند.

به گزارش کیهان، تنها راه مقابله با سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا و بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی و محاصره و منزوی کردن اسرائیل، فشار حداکثری با برقراری «موازنه وحشت و ترس» است. با طوفان‌الاقصی«موازنه وحشت» درخصوص موجودیت رژیم صهیونیستی ایجاد شده است. اما از این به بعد از نظر مقاومت هر کشتی و محموله‌ای که به مقصد اسرائیل بارگیری و حرکت کند، چه در مبدا و چه در مسیر و چه در مقصد‌، هدف مشروعی برای مقاومت خواهد بود، این یعنی«ایجاد موازنه ترس». بخشی از رایزنی‌های روزهای اخیرِ تهران- مسکو -عربستان در سفرهای پوتین و رئیسی نیز تشدید همین موازنه وحشت و ترس است که رویترز بعد از این دیدارها نوشت «عربستان با فشار بر آمریکا‌، از بایدن خواسته در مقابل حملات انصارالله خویشتنداری کند چرا که ریاض از گسترش و تشدید جنگ در منطقه به شدت نگران است.»

این روزنامه افزوده است: از حالا به بعد چه اسرائیل از جنون کشتار مردم مظلوم غزه دست بردارد و چه برندارد‌، جبهه مقاومت باید با گسترش سیاست موازنه وحشت و ترس به سمت کاهش عرضه و افزایش قیمت نفت پیش برود چه با سلاح‌هایش، آنگونه که پایگاه آمریکا در میدان نفتی کونیکو هدف پهپادهای مقاومت قرار گرفت و چه با دیپلماسی آنگونه که بخش مهمی از گفت وگوهای رؤسای جمهور ایران و روسیه در مسکو و ریاض و دوبی کاهش تولید نفت بود که ضربه مهمی به آمریکا خواهد بود. ونزوئلا هم به شرکت‌های نفتی آمریکایی و اروپایی ۹۰ روز مهلت داده است تا گویان را ترک کنند. تشدید تداوم توقف گاز به اروپا هم ابزار تشدید موازنه ترس برای حامیان غربی اسرائیل است لذا «موازنه وحشت و ترس» و «سلاح نفت» برگه برنده‌ای در دستان مقاومت است که می‌تواند سرنوشت اسرائیل را تعیین کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها