کد خبر: 641510
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۴۱:۵۰
| |

وزیر جنگ پیشین اسرائیل:

در جبهه شمالی جنگ شکست خوردیم

وزیر جنگ پیشین اسرائیل تاکید کرد که این رژیم در جنگ جبهه شمال شکست خورده است.

در جبهه شمالی جنگ شکست خوردیم
کد خبر: 641510
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۴۱:۵۰

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در جنگ جبهه شمال شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت: ما در جنگ جبهه شمال شکست خورده‌ایم.

در این راستا حیزی سیمانتوف، تحلیلگر امور عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب‌الله به استفاده از میدان شمال ادامه خواهد داد تا تغییری در نوار غزه رخ بدهد. هیچ تغییری در غزه وجود ندارد و یحیی السنوار، رئیس حماس در غزه کشته نشده است و اسرائیل قادر نیست حماس را به طور کامل از بین ببرد.

وی گفت: خطر نابودی حماس و اخراج آن از محور حماس-ایران-حزب‌الله-سوریه در دستور کار نیست. آنچه در مرزهای شمالی و شهرک‌های شمالی رخ می‌دهد، یک وضعیت غیر قابل تحمل است. هیچ کسی در آنجا نمانده است و هیچ کسی نیز قصد بازگشت به آنجا را ندارد و این دستاوردی برای حزب‌الله لبنان است.

همچنین تالی گوتلیف، عضو کنست از حزب لیکود گفت: حزب‌الله لبنان ما را مسخره می‌کند و هر زمانی که بخواهد به ما حمله می‌کند.

آموس یدلین، رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نیز گفت: در شمال وضعیت به نفع حزب‌الله لبنان است. حزب‌الله جنگ فرسایشی را علیه ما شروع کرده است و ده‌ها هزار اسرائیلی را مجبور کرده تا فرار کنند و بازگشت آنها به شمال یک چالش بسیار بزرگ است.

شبکه ۱۲ تلویزیون صهیونیستی اعلام کرد: بسیاری از اسرائیلی‌ها با رضایت خودشان از شمال خارج نشده‌اند بلکه مجبور شده‌اند و نگران بازگشت به شهرک‌ها هستند.

یدلین پیشتر نیز گفته بود که ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه از تحقق اهداف خود همچنان دور است و زمان نه در شمال، نه درباره وضعیت اقتصادی و نه در خصوص فشارهای خارجی به نفع این رژیم نیست.

اظهارات مسئولان و رسانه‌های رژیم صهیونیستی در زمانی ایراد می‌شود که درگیری‌ها میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی در مرزها همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها