کد خبر: 640907
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۸:۱۱:۴۸
| |

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

با موشک بالستیک اسرائیل را هدف قرار دادیم؛ در حمله به کشتی‌های‌شان هم تردید نمی‌کنیم

نیروهای مسلح یمن از شلیک موشک‌های بالستیک به سرزمین‌های اشغالی خبر داده و تاکید کرد که در حمله به کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی که باشند نیز تردید نخواهد کرد.

با موشک بالستیک اسرائیل را هدف قرار دادیم؛ در حمله به کشتی‌های‌شان هم تردید نمی‌کنیم
کد خبر: 640907
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۸:۱۱:۴۸

نیروهای مسلح یمن از شلیک موشک های بالستیک به سرزمین های اشغالی خبر داده و تاکید کرد که در حمله به کشتی های رژیم صهیونیستی در هر جایی که باشند نیز تردید نخواهد کرد.

به گزارش شفقنا، شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه بامداد امروز (چهارشنبه) از سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش حوثی «انصارالله» نقل کرد که در هشتمین حمله خود به سرزمین های اشغالی از زمان آغاز جنگ میان گروه های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی در نوار غزه در هفتم اکتبر گذشته (15 مهر 1402)، برخی مواضع این رژیم از جمله مواضع حساسی در شهر بندری «ایلات» در ساحل خلیج «عقبه» در دریای سرخ را با شلیک موشک های بالستیک هدف قرار دادند.

سرتیپ سریع در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: با یاری خداوند، نیروهای مسلح ما پس از تنها 24 ساعت از عملیات نظامی دیگری که با هواپیماهای بدون سرنشین علیه همان اهداف صهیونیستی انجام داد، یک دسته موشک بالستیک را به سمت اهداف مختلف دشمن اسرائیلی در سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله اهداف حساسی در منطقه ام الرشراش (ایلات) شلیک کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه بیانیه خود آورده است: نیروهای مسلح در چارچوب عملیات های نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی، آغاز انجام تمامی اقدامات عملی برای اجرای دستورالعمل های صادر شده در رابطه با برخورد مناسب با هر گونه کشتی اسرائیلی در دریای سرخ را تایید می کند.

در ادامه بیانیه سرتیپ سریع همچنین آمده است: نیروهای مسلح از همان لحظه اعلام این بیانیه، در هدف قرار دادن هر گونه کشتی اسرائیلی در دریای سرخ یا هر جایی که دست ما به آن برسد، تردید نخواهد کرد و خداوند بر آن چه ما می گوییم گواه است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان نیز خاطر نشان ساخت: تا زمانی که تجاوزگری اسرائیلی علیه برادران دلیر ما در نوار غزه متوقف نشود، عملیات نیروهای مسلح یمن علیه دشمن اسرائیلی نیز متوقف نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها