سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

فرودگاه‌های دوبی و ابوظبی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن هشدار که اگر کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به تجاوزات خود ادامه دهند، ضربات دردناک بیشتری را متحمل خواهند شد.

فرودگاه‌های دوبی و ابوظبی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم
کد خبر: 532934
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۲۱:۳۴:۵۱

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن، امروز به وعده خود عمل کرد.

به گزارش فارس، سریع ضمن هشدار مجدد به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، گفت که این کشورها، ضربات دردناک بیشتری متحمل خواهند شد.

وی با بیان اینکه عملیات نظامی «طوفان» یمن را در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام دادیم، تأکید کرد که در این عملیات، نیروهای یمنی، فرودگاههای دبی و ابوظبی را هدف موشک و حملات پهپادی قرار دادند.

سریع تأکید کرد، این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توضیح جزئیات این عملیات گفت: «عملیات با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد صورت گرفت و به اهداف خود دست یافت».

سریع همچنین به شرکتهای خارجی و شهروندان و افراد مقیم در امارات هشدار داد که نیروهای مسلح یمن، در گسترش بانک اهداف خود تردید نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد، این بانک اهداف شامل مواضع و مراکز بسیار با اهمیت خواهد بود و این افراد باید برای حفظ جان خود، از این مراکز دوری کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تأکید کرد، تا زمانی که تنش خصمانه امارات علیه یمن ادامه داشته باشد، باید امارات را یک کشور ناامن قلمداد کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها