کد خبر: 639693
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

اشتراک نظر کیهان و ترامپ درباره توافقنامه پاریس!

روزنامه کیهان نوشت: الحاق کشورهای در حال ‌توسعه‌ای مانند ایران که سهمی ناچیز در تولید این گازها دارند، فقط باعث تحمیل الزامات و شکل‌گیری محدودیت‌هایی برای کشور می‌شود. همچنین از دیگر خطرات پیوستن ایران به این توافق بین‌المللی می‌توان افشای اطلاعات صنایع کلیدی کشور دانست.

اشتراک نظر کیهان و ترامپ درباره توافقنامه پاریس!
کد خبر: 639693
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان از الحاق ایران به توافقنامه پاریس گلایه کرد!

به گزارش کیهان، ایران قرار است در اجلاس اقلیمی سازمان ملل در امارات شرکت کند اما برخی کارشناسان معتقدند الحاق به این دست توافقنامه‌های به‌ظاهر بین‌المللی و مفید موجب می‌شود کشورهای در حال‌ توسعه مانند ایران از توسعه صنعتی و اقتصادی مناسب دور بمانند.

این روزنامه نوشته است: توافقنامه پاریس شامل مجموعه‌ای از اقدامات اجباری برای نظارت، راستی‌آزمایی، و گزارش عمومی پیشرفت به‌ سمت اهداف کاهش انتشار یک کشور است. کشورها باید موجودی گازهای گلخانه‌ای و پیشرفت خود را نسبت به اهداف خود گزارش کنند و به کارشناسان خارجی اجازه دهند موفقیت آنها را ارزیابی کنند.

کیهان تاکید کرده است: به عقیده کارشناسان این حوزه، الحاق کشورهای در حال ‌توسعه‌ای مانند ایران که سهمی ناچیز در تولید این گازها دارند، فقط باعث تحمیل الزامات و شکل‌گیری محدودیت‌هایی برای کشور می‌شود که در نهایت توسعه صنعتی و اقتصادی کشور را با مخاطره مواجه می‌کند؛ همچنین از دیگر خطرات پیوستن ایران به این توافق بین‌المللی می‌توان افشای اطلاعات صنایع کلیدی کشور دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها