کد خبر: 635829
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ۱۱:۰۰:۴۲
| |

ناگفته‌های جدید ترامپ درباره ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا: نتانیاهو زنگ زد و گفت در حمله شرکت نمی‌کند؛ اصلا خوشم نیامد

دونالد ترامپ گفت: برای اولین بار است که این داستان را تعریف می‌کنم؛ وقتی که ما برنامه حمله را به مدت یک ماه تهیه دیده بودیم؛ شب قبل از عملیات نتانیاهو زنگ زد و گفت: ما در این حمله شرکت نمی‌کنیم، علتش را هم به من نگفت، من اصلا خوشم نیامد.

ناگفته‌های جدید ترامپ درباره ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا: نتانیاهو زنگ زد و گفت در حمله شرکت نمی‌کند؛ اصلا خوشم نیامد
کد خبر: 635829
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ۱۱:۰۰:۴۲

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که به دنبال بازگشت به کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ است، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به دلیل مدیریت حمله حماس انتقاد کرده است.

به گزارش شفقنا، ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: او آماده نبود. نه او آماده بود و نه اسرائیل آماده بود. در زمان من، آنها مجبور نبودند آماده باشند.

وی افزود: نتانیاهو به دلیل این حمله «بسیار آسیب دیده است».

ترامپ شامگاه چهارشنبه در سخنرانی با حامیانش در فلوریدا، بار دیگر درباره آمادگی امنیتی اسرائیل اظهار نظر کرد و به «برخی از چیزهایی که در هفته گذشته به اشتباه رخ داد» اشاره کرد.

ترامپ افزود: «آنها باید مسائل(اشتباه) را درست کنند، زیرا به طور بالقوه با یک نیروی بسیار بزرگ می جنگند، آنها به طور بالقوه با ایران می جنگند.»

رییس جمهور سابق ایالات متحده به ترور سردار سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: برای اولین بار است که این داستان را تعریف می‌کنم؛ وقتی که ما برنامه حمله را به مدت یک ماه تهیه دیده بودیم؛ شب قبل از عملیات نتانیاهو زنگ زد و گفت: ما در این حمله شرکت نمی‌کنیم، علتش را هم به من نگفت، من اصلا خوشم نیامد.

گفتنی است ترامپ با اینکه چندین پرونده درحال رسیدگی دارد، پیشتاز کنونی رقابت های جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها