کد خبر: 637502
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۵۲:۲۶
| |

ادعای ارتش اسرائیل درباره نفوذ نیروهای نظامی‌اش به غزه

سخنگوی ارتش اسرائیل در سخنانی مدعی نفوذ نظامیان این رژیم به غزه شد.

ادعای ارتش اسرائیل درباره نفوذ نیروهای نظامی‌اش به غزه
کد خبر: 637502
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۵۲:۲۶

شبکه الجزیره به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه نفوذ کرده است.

به گزارش ایسنا، طبق ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این اقدام در راستای جست‌وجوی اسیران در نوار غزه انجام شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مدعی چنین اقدامی شده است که گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نیروی زرهی ارتش رژیم اشغالگر با عبور چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس وارد نوار غزه شد که در دام نیروهای مقاومت افتاد و پس از آن، نیروهای دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان شاخه نظامی حماس در این عملیات، فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و ۲ بولدزر و یک تانک نیروی زرهی دشمن را منهدم کردند.

رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته خواستار خروج بیش از یک میلیون ساکن شمال نوار غزه از این منطقه در راستای فراهم کردن زمینه آغاز عملیات زمینی در این باریکه شده است.

تهدیدهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی در غزه پاسخ مقاومت را به همراه داشته است و در همین راستا «ابو حمزه»، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هفته گذشته در این باره خاطرنشان کرد که مبارزان فلسطین از ورود ارتش رژیم اشغالگر به غزه استقبال می‌کنند چراکه یک جهنم وسیع را برای نیروهای آن تدارک دیده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها