کد خبر: 637347
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل:

نهادهای امنیتی در تل‌آویو مطمئن‌اند که حزب‌الله لبنان وارد نبرد تمام عیار با اسرائیل خواهد شد

رسانه‌های اسرائیلی از ساعت صفر برای ورود همه جانبه حزب‌الله به جنگ با این رژیم در کنار مقاومت فلسطین خبر دادند.

نهادهای امنیتی در تل‌آویو مطمئن‌اند که حزب‌الله لبنان وارد نبرد تمام عیار با اسرائیل خواهد شد
کد خبر: 637347
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۰:۰۰

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نهادهای امنیتی در تل آویو مطمئن شده‌اند که حزب الله لبنان وارد نبرد تمام عیار با اسرائیل خواهد شد. حزب الله جایگاه مهمی در معادله دارد و مساله، ورود تمام عیار به جنگ نیست، بلکه این است که کی وارد خواهد شد؟

به گزارش فارس، منابع عالی رتبه در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ساعت صفر نزدیک است و حمله زمینی به غزه، به مثابه نیروی محرکه برای سوق دادن حزب الله به سمت نبرد خواهد بود.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی «هاآرتص» به سلاح مرگبار حزب الله اشاره کرده و جملات «رابرت گیتس» وزیر دفاع آمریکا در سال ۲۰۱۰ خطاب به «ایهود باراک» وزیر جنگ وقت این رژیم را متذکر شد که گفته بود «حزب الله تسلیحاتی دارد که از بیشتر کشورهای عربی بیشتر است و واشنگتن آن را رصد می‌کند.»

به نوشته این رسانه، «از آن زمان تاکنون حزب الله به توان نظامی خود افزوده و انبار تسلیحاتی آن بسیار بزرگ نه فقط از حیث کمیت بلکه از حیث کیفیت هم قوی است و نیروهای آن در جنگ داخلی سوریه بسیار مجرب شده‌اند.»

«هاآرتص» افزود: حزب الله در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار موشک دارد که اکثریت آنها برد بالایی دارند و هر مکانی در اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب الله است.

در همین حال، «یوسی یهوشع» تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت آحارونت هم بیان کرد: اسرائیل با سه میدان سخت و پیچیده دست و پنجه نرم می کند؛ رخنه از جنوب، حملات هوایی که نیروی هوایی به غزه و در شمال انجام می دهد و تنش فزاینده با حزب الله.

وی ادامه داد: ما در جنوب هنگام نگهبانی خوابیدیم و غافلگیر شدیم.

در پی انجام عملیات تاریخی «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین، گزارش های رسانه های مختلف حاکی از افزایش محبوبیت نیروهای مقاومت فلسطین و دیگر گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و حتی ایران در جهان عرب و جهان اسلام است.

در حالی که بسیاری از سران کشورهای عربی و اسلامی به انتشار بیانیه برای دفاع از مردم فلسطین اکتفا کرده اند، مردم جهان بیش از همه چشم ها را به محور مقاومت دوخته اند و از حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، الحشدالشعبی عراق و دیگر گروه های مقاومت انتظار دارند که در دفاع از مردم غزه اقدام کنند.

عملیات طوفان الاقصی بیش از هرچیز یکپارچگی محور مقاومت در میدان نبرد و نزدیکی قلوب امت اسلامی در سراسر گستره جغرافیایی جهان را به نمایش گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها