کد خبر: 625291
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۰۶:۴۶
| |

عقب‌نشینی اسرائیل؛ وارد جنگ با حزب‌الله نمی‌شویم

همزمان با موافقت اسرائیل با طرح‌های پیشنهادی سرویس‌های امنیتی این رژیم برای مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله در نزدیکی مناطق مرزی در جنوب لبنان، مقامات ارشد ارتش رژیم اشغالگر تاکید کرده‌اند که با حزب‌الله وارد جنگ نخواهند شد.

عقب‌نشینی اسرائیل؛ وارد جنگ با حزب‌الله نمی‌شویم
کد خبر: 625291
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۰۶:۴۶

همزمان با موافقت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح‌های پیشنهادی سرویس‌های امنیتی این رژیم برای مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله در نزدیکی مناطق مرزی در جنوب لبنان، مقامات ارشد ارتش رژیم اشغالگر تاکید کرده‌اند که با حزب‌الله وارد جنگ نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، منابع خبری رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات بلندپایه ارتش این رژیم اعلام کردند که به خاطر چند خیمه در مرزها با حزب‌الله وارد جنگ نخواهند شد و از تلاش‌ها برای مذاکره میان این رژیم و لبنان حمایت خواهند کرد.

«امیر بار شالوم»، کارشناس امور نظامی در رادیو ارتش رژیم اشغالگر در این باره گفت: من از برخی نظامیان ارتش شنیدم که گفتند ما بر سر چادر و خیمه وارد جنگ نمی‌شویم.

وی به نقل از منابع خود در ارتش رژیم صهیونیستی افزود: این چادرها تهدید امنیتی محسوب نمی‌شود و اسرائیل دست به هیچ حرکتی نخواهد زد که برایش مهم نباشد.

در همین حال، «آمیت سگل»، کارشناس امور سیاسی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گفت: اگر این احساس وجود داشت که جنگ قریب‌الوقوع است، جلسه امنیتی که نتانیاهو با اطلاع خبرنگاران برگزار کرد، به مدت پنج روز به تعویق نمی‌افتد، بلکه بحث در خفا در نیمه‌های شب بدون اینکه ما بدانیم، انجام می‌شد.

وبسایت عبری «واللا» نیز در این باره گزارش داد، نهاد نظامی رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی با نتانیاهو به وی توصیه کرده است که با حزب‌الله وارد درگیری نظامی نشود.

یک منبع آگاه از جزییات این نشست افزود: مقامات ارشد امنیتی اعلام کردند، در حالی که نیاز به پاسخگویی به اقدامات حزب الله وجود دارد، اما پاسخ به اقدامات آن در مرزها می‌تواند وضعیت را بر خلاف منافع اسرائیل بدتر کند.

 به گفته این منبع، مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو اعلام کردند که نیازی به رویارویی با حزب‌الله نیست.

مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی درحالی از مخالفت خود با جنگ با حزب‌الله خبر داده‌اند که کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو یکشنبه با حضور سران دستگاه‌های نظامی و کابینه امنیتی نشستی را درباره وضعیت میدانی و تحولات جاری با حزب‌الله در منطقه مرزی جنوب لبنان برگزار کرد.

رسانه‌های عبری در این باره اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست با طرح‌ها و روش‌های پیشنهادی ارتش و سرویس‌های امنیتی این رژیم برای مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله در نزدیکی مناطق مرزی در جنوب لبنان موافقت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها