کد خبر: 636276
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۱:۵۵
| |

ادعای وزیر خارجه اسرائیل:

جهان به ما اجازه دهد حماس را شکست بدهیم!

وزیر خارجه اسرائیل در دیدار با همتای فرانسوی که در فلسطین اشغالی حضور دارد، گفته که جهان باید به این رژیم اجازه بدهد حماس را شکست دهد.

جهان به ما اجازه دهد حماس را شکست بدهیم!
کد خبر: 636276
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۱:۵۵

در ادامه سفرهای مقام‌های غربی به فلسطین اشغالی به منظور نشان دادن حمایت از رژیم صهیونیستی، کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه خود را به اراضی اشغالی رسانده و با همتای صهیونیست دیدار کرد.

به گزارش فارس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی شامل روزنامه «جروزالم پست» خبر دادند که «الی کوهن» وزیر خارجه این رژیم از همتای فرانسوی خود تاکید کرد، جهان باید به تل‌آویو اجازه بدهد که حماس را شکست دهد.

وزیر خارجه کابینه رژیم اشغالگر قدس خطاب به وزیر خارجه فرانسه مدعی شد که جهان قبل از اینکه «تروریسم اسلامگرای قاتل» به دروازه دیگر کشورها برسد، باید به اسرائیل اجازه شکست دادن آن را بدهد.

کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه در سفر به فلسطین اشغالی، به شهر «اشکلون» رفت و در این شهر با همتای صهیونیست دیدار کرد.

وزیر خارجه کابینه نتانیاهو به کولونا گفت: «تصاویر وحشتناکی که تمام دنیا دیده‌اند، همه داستان را نشان می‌دهند. جهان باید بفهمد که ما با چه کسی سروکار داریم، میزان نفرت و غیرانسانی بودن سازمان تروریستی حماس».

وی با تشکر از سفر مقام‌های غربی به فلسطین اشغالی افزود: «این دیدارها برای ما مهم است و به جهان نشان می‌دهد که اسرائیل نمی تواند اجازه دهد که یک سازمان تروریستی به تهدید غیرنظامیان اسرائیلی ادامه دهد».

اظهارات کوهن در دیدار با کولونا و اتهام زنی شدید او به نیروهای مقاومت فلسطینی در شرایطی مطرح شده که این رژیم ضمن حملات شدید به فلسطینیان، محاصره کامل نوار غزه و قطع آب، برق، سوخت و دارو را در پیش گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها