کد خبر: 635674
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

روزنامه اطلاعات:

هیچ‌کس خواهان ریخته‌شدن خون مردم بی‌گناه نیست؛ حتی اگر ساکنان اراضی اشغالی باشند

روزنامه اطلاعات نوشت: هیچ کس از جنگ و خونریزی دفاع نمی‌کند. هیچکس خواهان ریخته شدن خون مردم بی‌گناه حتی اگر ساکنان مناطق غصب شده و اشغالی باشند نیست.

هیچ‌کس خواهان ریخته‌شدن خون مردم بی‌گناه نیست؛ حتی اگر ساکنان اراضی اشغالی باشند
کد خبر: 635674
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه اطلاعات تاکید کرد که هیچ کس خواهان ریخته‌شدن خون مردم بی‌گناه نیست حتی اگر ساکنان اراضی اشغالی باشند.

به گزارش اطلاعات، هیچ کس از جنگ و خونریزی دفاع نمی کند. هیچکس خواهان ریخته شدن خون مردم بی گناه حتی اگر ساکنان مناطق غصب شده و اشغالی باشند نیست. هیچکس از دیدن کشیده شدن زنی بر روی خاک توسط مردان خشمناک و غضبناک به وجد نمی­آید. هیچکس طرفدار حمله به مراسم جشن و سرور وتیراندازی به افراد غیر مسلح وبی دفاع نیست. هیچکس علاقه ای به دیدن زنان ومردان در پشت میله­های زندان ندارد؛ اما تا به کی باید نشست و دید که فقط یک طرف حمله می کند ، فقط یک طرف می کشد و فقط یک طرف بمب بر سر مردم شهرهای بی دفاع می ریزد؟ تا به کی یک طرف رهبران یک ملت را ترور و جوانانشان را اسیر می کند؟

روزنامه اطلاعات افزوده است: کشورهای اروپایی و آمریکا که امروز تمام قد در حمایت از اسرائیل سینه سپر کرده اند تا به امروز در برابر کشته شدن بیش از 40 خبرنگار توسط رژیم اسرائیل چه اقدام بازدارنده ای کرده­اند؟ وقتی در جلوی دوربین و چشم هزاران نفر "شیرین ابوعاقله "توسط نظامی اسرائیلی به قتل رسید،دولت های پیشرفته اروپایی و آمریکا به جز محکومیت های لفظی   که اسرائیل هیچ وقعی به آنها نمی گذارد ،چه کرد ند ؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها