کد خبر: 635057
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۳۵:۰۰
| |

حمایت تمام‌قد دولت عراق از فلسطین

سخنگوی دولت عراق بر حمایت این کشور از کشور فلسطین تاکید کرد و نسبت به ادامه تنش در سرزمین‌های فلسطینی هشدار داد.

حمایت تمام‌قد دولت عراق از فلسطین
کد خبر: 635057
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۳۵:۰۰

سخنگوی دولت عراق بر موضع ثابت این کشور در حمایت از مسئله فلسطین و ایستادن در کنار ملت فلسطین در دستیابی به حقوق کاملشان تأکید کرد.

به گزارش میدل‌ایست‌ نیوز، در بیانیه رسمی دولت عراق که امروز (شنبه 7 اکتبر) منتشر شده آمده که عراق بر موضع ثابت دولت و ملت خود در حمایت از مسئله فلسطین و ایستادنش در کنار ملت فلسطین در دستیابی به آمالش و تحقق کامل حقوق مشروعش و بر اینکه ظلم و غصب حقوق نمی‌تواند موجب صلح پایدار شود تأکید می‌کند.

این بیانیه افزوده که عملیاتی که ملت فلسطین امروز بدان دست زد نتیجه طبیعی سرکوب سازمان‌دهی‌شده‌ای است که از سال‌ها پیش توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی در حق فلسطینیان روا داشته می‌شود.

در این بیانیه آمده که رژیم اشغالگر صهیونیستی هرگز به معاهده‌های بین‌المللی پایبند نبوده و از جامعه بین‌المللی خواسته که برای پایان دادن به نقض خطرناک حقوق ملت فلسطین که همچنان از اشغالگری و سیاست‌های نژادپرستانه و محاصره و تعرض به مقدسات و نقض ارزش‌های انسانی رنج می‌کشد وارد عمل شود.

دولت عراق همچنین نسبت به ادامه تنش در سرزمین‌های فلسطینی هشدار داده و تأکید کرده که این وضعیت بر ثبات منطقه تأثیر می گذارد و خواستار جلسه فوری اتحادیه عرب برای بررسی تحولات جاری شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها