کد خبر: 633604
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۹:۰۶:۵۸
| |

کلاهبرداری ترامپ و پسرانش تایید شد

یک قاضی در نیویورک حکم داد: ترامپ و پسرانش برای سالهای متمادی در بنیان نهادن امپراطوری املاک و مستغلات خود در این شهر مرتکب کلاهبرداری و تخلف شده‌اند.

کلاهبرداری ترامپ و پسرانش تایید شد
کد خبر: 633604
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۹:۰۶:۵۸

 یک قاضی در نیویورک حک داد: ترامپ و پسرانش برای سالهای متمادی در بنیان نهادن امپراطوری املاک و مستغلات خود در این شهر مرتکب کلاهبرداری و تخلف شده‌اند.

به گزارش شفقنا، فرانس24 نوشت: در ادامه روند جرائم و دادگاه‌های رییس جمهور سابق آمریکا، قاضی آرتور انگورون از دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن، ترامپ و پسرانش را به قیمت گذاری بیش از حد اموال و املاک خود متهم کرد.

قاضی انگورون تایید کرد که ترامپ و شرکتش، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه و دیگران را با ارزش‌گذاری بیش از حد روی دارایی‌ها و اغراق‌کردن در ارزش اموالشان، بر اساس اسناد مورد استفاده در معاملات و تامین مالی، فریب داده‌اند. ترامپ بر اساس صورت‌های مالی سالانه که به بانک‌ها و شرکت‌های بیمه داده می‌شود، دارایی خالص خود را 2.23 میلیارد دلار و در یک مورد دیگر به 3.6 میلیارد دلار افزایش داده است.

دادستان کل گفته است دارایی هایی که ارزش آنها افزایش یافته است شامل املاک مار-آ-لاگو ترامپ در فلوریدا، آپارتمان پنت هاوس او در برج ترامپ در منهتن و ساختمان های اداری مختلف و زمین های گلف است.

گفتنی است دادگاه ترامپ در این مورد خاصل از اتهامات برای 2 اکتبر برنامه ریزی شده است و ممکن است تا ماه دسامبر ادامه یابد. ترامپ در پرونده‌های دیگری از جمله ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و همچنین پرداخت غیرقانونی پول به یک پورن‌استار نیز درگیری حقوقی دارد. این درحالی است که او پیشتاز رقابت‌های درون حزبی جمهوریخواهان برای رقابت اصلی با بایدن دمکرات در آبان سال آینده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها