کد خبر: 632397
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۸:۱۰:۴۳
| |

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا:

با غریزه‌ام تصمیم گرفتم که بگویم در انتخابات 2020 تقلب شده!

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

با غریزه‌ام تصمیم گرفتم که بگویم در انتخابات 2020 تقلب شده!
کد خبر: 632397
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۸:۱۰:۴۳

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به در پیش بودن محاکمه خود در دادگاه به دلیل مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، بار دیگر بر این ادعاها تاکید کرد.

به گزارش فارس، ترامپ در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نظرات وکلای کاخ سفید و کارزار انتخاباتی خود مبنی بر شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را رد کرد، پاسخ داد: «چون آن [اظهارات] را قبول نداشتم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در واکنش به پرونده‌های کیفری متعدد علیه خود در دادگاه‌های آمریکا مدعی شد که نگران خطر زندانی شدن نیست.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران خطر صدور حکم حبس است یا خیر، گفت: «به هیچ وجه. من حتی واقعاً به آن فکر هم نمی‌کنم».

وی با ادعای اینکه «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در پس تشکیل پرونده‌های کیفری علیه خودش است، افزود که بایدن به دادستان کل آمریکا گفته که «علیه من اتهام‌زنی کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها