کد خبر: 630976
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۱۳:۲۹:۰۹
| |

دیدار دستیار الهام علی‌اف با مقام امنیتی تل‌آویو

«حکمت حاجی اف» دستیار رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان به فلسطین اشغالی سفر و با مشاور «تساحی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره روابط دو طرف و مسائل منطقه رایزنی کرد.

دیدار دستیار الهام علی‌اف با مقام امنیتی تل‌آویو
کد خبر: 630976
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۱۳:۲۹:۰۹

در ادامه دید و بازدیدهای مقام‌های جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی از پایتخت‌های یکدیگر، دستیار الهام علی اف به فلسطین اشغالی سفرو با یک مقام امنیتی این رژیم دیدار کرد.

به گزارش فارس، سفارت جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی و همچنین «تساحی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پیام‌های جداگانه در شبکه «ایکس» (توئیتر سابق)، از دیدار هانگبی با حکمت حاجی اف در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به روایت هانگبی، این دیدار عصر روز سه شنبه (دیروز) در قدس اشغالی صورت گرفت و او با این مقام جمهوری آذربایجان «گفت‌و‌گوهای سیاسی جامع» انجام داد.

از نظر مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، سفر حاجی اف به فلسطین اشغالی و رایزنی این دو با هم نشاندهنده «همکاری رو به گسترش» تل‌آویو و باکو است.

وی افزود: «(جمهوری) آذربایجان چند ماه پیش برای اولین بار سفارت خود را در اسرائیل تاسیس کرد و از آن زمان روابط بین دو کشور دارد قوی و قوی‌تر می‌شود.

سفارت باکو در فلسطین اشغالی در پیام خود در ایکس (توئیتر سابق) درباره این دیدار اعلام کرد که حکمت حاجی اف دستیار رئیس‌جمهور و رئیس اداره سیاست خارجی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان و تساحی هانگبی درباره «روابط دوجانبه صحبت و در خصوص موضوعات منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها