کد خبر: 628445
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۰۵:۱۸
| |

فرمانده سابق ارتش اسرائیل:

نتانیاهو اصل مشکل است

فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو نه تنها بخشی از راه حل این بحران نیست بلکه او اصل مشکل است.

نتانیاهو اصل مشکل است
کد خبر: 628445
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۰۵:۱۸

«دن حالوتس» روز یکشنبه به شدت از نمایندگان احزاب معارض به خاطر پیشنهاد شرکت در کابینه بنیامین نتانیاهو در مقابل توقف تغییرات قضایی انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، وی در جمع معترضان به طرح تغییرات قضایی در منطقه «رحوفوت» در جنوب تل آویو گفت: «متان کهانا» نماینده کنست از حزب «الوحده» خواستار مشارکت در تشکیل کابینه به ریاست متهمی به نام نتانیاهو شده است و به او وعده داده که به مدت دوسال هیچ نگرانی نسبت به محاکمه شدن نداشته باشد.

حالوتس افزود: نفر دوم «الیعازر شتیرن» به نمایندگی از حزب «یش عتید» نیز چنین درخواستی را داشته است. آیا شما دیوانه شده اید؟ شما فقط نماینده حزب خود هستید و نه نماینده مردمی که ۳۳ هفته در حال مبارزه هستند.

وی از «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: او در ایجاد یک توهم درباره امکان حل بحران کنونی، شریک است.

حالوتس بیان کرد: ما در کانون یک بحران بی سابقه از بی اعتمادی شهروندان به مقامات حاکم قرار داریم و بنیامین نتانیاهو نه تنها بخشی از راه حل این بحران نیست بلکه او اصل مشکل است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها