کد خبر: 628056
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

بازدید مقام ارشد نظامی ایران از هواپیمای سوخو در روسیه

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در سفر به روسیه از نمایشگاه شرکت اوآک تولیدکننده انواع هواپیماهای روسی از جمله سوخو، ایلوشین و توپولف بازدید کرد.

بازدید مقام ارشد نظامی ایران از هواپیمای سوخو در روسیه
کد خبر: 628056
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۰:۰۰

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده که در رأس هیأت بلندپایه ستادکل نیروهای مسلح ایران به دعوت رسمی وزارت دفاع روسیه به این کشور سفر کرده بود، در بازدید از نمایشگاه این هولدینگ تولید کننده هواپیما، از نزدیک در جریان قابلیت های فنی و عملیاتی انواع هواپیماهای روسی از جمله انواع مختلف سوخو قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل و متخصصان این شرکت روسی، در این بازدید به ارائه گزارشی از قابلیت ها و مشخصات فنی انواع هواپیماهای ساخت روسیه ارائه کردند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیت بین الملل در مسکو همچنین با وزیران دفاع چین و قزاقستان دیدارهای جداگانه ای داشت.

امیر سرتیپ نصیرزاده همچنین با قائم مقام وزیران دفاع ازبکستان، ونزوئلا و معاونان وزیران دفاع روسیه و عربستان سعودی به صورت جداگانه ملاقات کرد.

در این دیدارها، طرفین ضمن تبادل نظر درباره تحولات بین المللی و منطقه، بر ضرورت توسعه همه جانبه همکاری های نظامی دوجانبه تأکید کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • افشین ارسالی در
    شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

    بازدید کنید
    بازدید هم خوبه!!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها