کد خبر: 626438
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

سخنگوی وزارت خارجه:

پیگیر موضوعات مهمی از طریق نقش‌آفرینی عمان هستیم

سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر باقری به مسقط گفت: به منظور گفت‌وگوهای دوجانبه درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شد. موضوعات مهمی را با نقش آفرینی عمان در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و کنسولی در دست پیگیری داریم و این موضوعات با توجه به اهمیت نیازمند مشورت و تبادل نظر است.

پیگیر موضوعات مهمی از طریق نقش‌آفرینی عمان هستیم
کد خبر: 626438
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۲:۵۰:۰۰

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر باقری به مسقط گفت: به منظور گفت‌وگوهای دوجانبه درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شد. موضوعات مهمی را با نقش آفرینی عمان در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و کنسولی در دست پیگیری داریم و این موضوعات با توجه به اهمیت نیازمند مشورت و تبادل نظر است. سفرهای متقابل بین ایران و عمان در سطوح مختلف انجام می‌شود و مقامات عمانی در این زمینه‌ها نقش آفرینی خوبی دارند و هماهنگی‌ها بین دو کشور وجود دارد. سفر باقری در چارچوب پویایی دیپلماتیک با تمرکز بر موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شده است و این رایزنی ها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، کنعانی درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا نیز اظهار داشت: ما این موضوع را به عنوان موضوع انسانی مورد توجه داریم و گفت‌وگوی با واسطه با طرف آمریکایی برای ایجاد یک راه‌حل به منظور تحقق تبادل زندانیان ادامه دارد و این موضوع جزو موضوعات جاری در حال گفت‌وگو و پیگیری با طرف‌های مختلف است. دولت عمان نیز در این زمینه نقش آفرینی خاص خودش را دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها