کد خبر: 626156
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۰۱:۵۴:۴۱
| |

لبنان در خطر انفجار! پس از عربستان؛ بحرین نیز از شهروندان خود خواست لبنان را ترک کنند

​بحرین نیز همانند عربستان، از شهروندان خود در لبنان خواست که از این کشور خارج شوند و از مناطق شاهد درگیری دوری کنند.

لبنان در خطر انفجار! پس از عربستان؛ بحرین نیز از شهروندان خود خواست لبنان را ترک کنند
کد خبر: 626156
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۰۱:۵۴:۴۱

وزارت امور خارجه بحرین شامگاه امروز (شنبه) با صدور بیانیه کوتاهی، ضمن درخواست از شهروندان خود در لبنان برای خروج از این کشور جهت «حفظ امنیت خود»، همچنین به آنها نسبت به نزدیک شدن به مناطقی که شاهد درگیری مسلحانه هستند، هشدار داد.

به گزارش شفقنا، وزارت امور خارجه بحرین در ادامه بیانیه خود همچنین از همه شهروندان این کشور درخواست کرد که به بیانیه های قبلی صادر شده از سوی این وزارتخانه در مورد خودداری از هر گونه سفر به لبنان پایبند باشند تا در معرض هیچ گونه خطری قرار نگیرند.

در پایان بیانیه وزارت امور خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور در لبنان خواسته شده که برای درخواست کمک در موارد اضطراری، با دفتر عملیات این وزارتخانه یا سفارت کشورشان در سوریه تماس بگیرید.

این در حالی است که بامداد امروز نیز سفارت عربستان در بیروت در بیانیه ای، ضمن هشدار به شهروندان خود نسبت به حضور آنها در مناطق شاهد درگیری های مسلحانه و نزدیکی آن، از آنها درخواست کرد تا به سرعت خاک لبنان را ترک کنند و به تصمیم قبلی مبنی بر ممنوعیت سفر به این کشور نیز پایبند باشند.

به دنبال آن نیز، وزارت امور خارجه کویت با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که سفارت این کشور در بیروت از شهروندان خود در لبنان درخواست کرده که احتیاط کنند، از اماکن شاهد ناآرامی های امنیتی در برخی مناطق دور بمانند و به دستورالعمل های صادر شده از سوی مقامات محلی ذی ربط پایبند باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها