کد خبر: 624319
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۲:۴۵:۴۴
| |

ادعای عجیب کیهان؛ مخالفان نتانیاهو منتظر فرصتند تا بگویند «ایران را رها کن، فکری به حال ما کن»!

روزنامه کیهان نوشت: روز دوشنبه بسیاری از معترضانی که ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست را به محاصره خود درآورده بودند، بدنبال فرصتی بودند تا اگر نتانیاهو را از نزدیک ببینند، به او بگویند: «ایران را رها کن، فکری به حال ما کن.»

ادعای عجیب کیهان؛ مخالفان نتانیاهو منتظر فرصتند تا بگویند «ایران را رها کن، فکری به حال ما کن»!
کد خبر: 624319
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۲:۴۵:۴۴

روزنامه کیهان تصویب طرح تغییر قوانین قضایی در کنست را به معنای «پایان اسرائیل» دانسته و مدعی شده مخالفان نتانیاهو منتظر فرصتی هستند تا به او بگویند «ایران را رها کن، فکری به حال ما کن»!

به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

 

  • طرحی که بسیاری نسبت به تصویب آن در رژیم صهیونیستی هشدار داده و تصویب آن را به معنای «پایان اسرائیل» عنوان کرده بودند، روز دوشنبه در میان آشوب و اعتراضات و اعتصاب‌های بسیار گسترده در تل‌آویو به تصویب رسید و رژیم صهیونیستی را وارد مرحله جدیدی از بحران داخلی خودخواسته کرد.
  • همزمان با تصویب طرح نتانیاهو در پارلمان، «یائیر لاپید»، رهبر مخالفان خواستار آغاز اعتصاب سراسری شد. اکنون رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار گرفته است که تا همین چند ماه پیش، به دنبال ایجاد آن در ایران بود!
  • سه ماه پیش «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر جنجالی و تندرو رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی رسانه‌ای مدعی شد که همه تمرکزش روی ایران است، اما به نظر می‌رسد نگاه نتانیاهو به ایران تا آنجا او را از بحران و آشفتگی داخلی در تل‌آویو دور کرد که روز دوشنبه بسیاری از معترضانی که ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست را به محاصره خود درآورده بودند، بدنبال فرصتی بودند تا اگر نتانیاهو را از نزدیک ببینند، به او بگویند: «ایران را رها کن، فکری به حال ما کن.» 
  • حقیقت آن است که «نابودی رژیم مصنوعی اسرائیل» دیگر چیزی نیست که فقط رسانه‌ها بگویند، بلکه این خود صهیونیست‌ها هستند که در کف خیابان‌ها با برگزاری اعتراض و تظاهرات‌های روزانه و شبانه فریاد می‌زنند اگر طرح نتانیاهو در پارلمان تصویب شود، نابودی تل‌آویو قطعی است. دیروز این طرح تصویب شد! 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها