کد خبر: 620270
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۱۲:۵۶:۰۶
| |

77 زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان بستری هستند

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در حال حاضر ۵۵ زائر ایرانی در بیمارستان هلال احمر ایران و ۲۲ زائر نیز در بیمارستان سعودی بستری هستند.

77 زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان بستری هستند
کد خبر: 620270
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۱۲:۵۶:۰۶

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور و خدمات‌رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: از روز سوم خردادماه سال جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز ۸ تیرماه، ۳۴۶ هزار و ۱۴۴ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال احمر ایران به حجاج ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، آقای کولیوند افزود: در این مدت در مجموع، ۲۵۹ هزار و ۳۹۲ مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، بیمارستان هلال احمر و بیمارستان‌های صحرایی هلال احمر در عرفات، منا و مشعر برای حجاج انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۴۸۸ مورد بستری اورژانس، ۱۵ هزار و ۵۷۸ مورد خدمات پاراکلینیکی شامل نوار قلب، عکس رادیولوژی و …، ۵۴ هزار و ۴۲۳ مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: ۲۵۲۴ مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت بوده است.

آقای کولیوند تاکید کرد: در حال حاضر ۵۵ زائر ایرانی در بیمارستان هلال احمر ایران و ۲۲ زائر نیز در بیمارستان سعودی بستری هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها