کد خبر: 619166
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۲:۲۵:۱۳
| |

رقیب انتخاباتی ترامپ:

خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد

ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا، یکی از رقبای دونالد ترامپ در مرحله درون‌حزبی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معتقد است نمی‌توان با ایرانی‌ها خوب بود!

خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد
کد خبر: 619166
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۲:۲۵:۱۳

ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا، یکی از رقبای دونالد ترامپ در مرحله درون‌حزبی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: پشت کردن به اسرائیل اشتباه است. این البته بخشی از نگرش دولت بایدن به دنیا است. آنها ترجیح می‌دهند در برابر ایران تعظیم کنند تا بخواهند در کنار متحدانمان بایستند. دیدگاه من این است که اگر رئیس‌جمهور شوم روابط بسیار مستحکمی با اسرائیل خواهم داشت.

به گزارش فارس، او گفت: آن [توافق] یک فاجعه تمام‌عیار بود. بایدن در تلاش است آن را احیا کند. اگر به ایران امتیاز بدهیم آنها از پول آن برای ساختن سلاح استفاده می‌کنند.

به عقیده سانتیس باید علیه ایران فشار آورد و اطمینان حاصل کرد که آنها می‌فهمند مسیری که دارند می‌روند برایشان تبعات اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی خواهد داشت.

او گفت: تنها چیزی که آنها می‌فهمند قدرت است. خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد. ما از اسرائیل حمایت خواهیم کرد و موضع بسیار قدرتمندانه‌تری علیه ایران اتخاذ خواهیم کرد./ فار

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها