کد خبر: 618869
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۲:۱۰:۲۰
| |

زلنسکی:

برخی در ضد حملات اوکراین علیه روسیه انتظار فیلم هالیوودی دارند

رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که ضدحملات این کشور علیه نیروهای روسیه کندتر از حد مطلوب کی‌یف پیش می‌رود.

برخی در ضد حملات اوکراین علیه روسیه انتظار فیلم هالیوودی دارند
کد خبر: 618869
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۲:۱۰:۲۰

ولودیمیر زلنسکی در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی که امروز چهارشنبه منتشر شد، گفت که پیشرفت میدانی در ضد حملات کی‌یف علیه نیروهای روسیه کندتر از حدمطلوب پیش می رود.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری اوکراین در گفت‌وگو با این شبکه خبری افزود که برخی فکر می‌کنند فیلم هالیوودی است و انتظار نتیجه را همین حالا دارند اما اینطور نیست.

کی‌یف از پس گرفتن هشت روستا در جنوب کشور طی ۲ هفته خبر داده است. اگرچه این پیشرفت کوچکی به حساب می‌آید، اما بزرگترین پیشروی نیروهای این کشور از ماه نوامبر تاکنون است. درحالیکه آنها به مناطق به شدت مستحکم و مین گذاری شده تحت کنترل روسیه پیشروی می کنند.

شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از زلنسکی نوشته است که فشار نظامی راحت نبوده چرا که ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق اوکراین توسط نیروهای روسیه مین‌گذاری شده است.

زلنسکی همچنین اظهار داشت: هر آنچه ممکن است برخی بخواهند از جمله تلاش برای تحت فشار قرار دادن ما، با احترام تمام ما در میدان جنگ به روشی که آن را بهترین می دانیم پیش خواهیم رفت.

یک مقام ارشد دفاعی اوکراین روز چهارشنبه گفت: نیروهای کی‌یف در روز گذشته «موفقیت نسبی» داشته‌اند و در حال حفاری و حمله در جبهه جنوبی هستند. از سوی دیگر آنها یک حمله بزرگ روسیه در شرق را پشت سر می‌گذارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها