کد خبر: 618541
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

رمزگشایی از آغاز بکار سفارت عربستان در هتل؛ کسی که در هتل می‌ماند به دنبال رفتن است!

روزنامه اطلاعات نوشت: این حرکت عربستانی‌ها هوشمندانه است و باید دستگاه دیپلماسی کشور و سایر نهادهای دخیل پیام آن را به روشنی دریافت دارند، هتل محل اقامت موقت است کسی در هتل اقامت می‌گزیند که دنبال رفتن است.

رمزگشایی از آغاز بکار سفارت عربستان در هتل؛ کسی که در هتل می‌ماند به دنبال رفتن است!
کد خبر: 618541
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه اطلاعات از آغاز بکار سفارت عربستان در یکی از هتل‌های تهران رمزگشایی کرده است.

به گزارش اطلاعات، در خبرها آمده بود که اخیراً سفارت عربستان در یکی از هتل های مدرن و مجلل شمال تهران شروع به کار کرده است،اقدامی که هرچند در عرصه روابط بین الملل و تجربه های دیپلماتیک غیر معقول نیست، اما به نظر می رسد خود دارایپیام های معنی داری باشد. عربستانی ها از سرگیری رابطه دیپلماتیک با ایران را در سفارتخانه خود استارت نزدند و می خواهند این پیام را برساند که آن محل هنوز ناامن است وهنوزآثارتخریب وبالارفتن ازدیوارآن سفارتخانه بررابطه دوکشورسنگینی میکند.این حرکت عربستانی‌هاهوشمندانه است وبایددستگاه دیپلماسی کشوروسایرنهادهای دخیل پیام آن رابه روشنی دریافت دارند،هتل محل اقامت موقت است کسی درهتل اقامت می گزیندکه دنبال رفتن است. از آنجایی که سفارتخانه ها در حقوق و روابط بین الملل خاک کشور مربوطه محسوب می شوند.

این روزنامه افزوده است: عربستانی ها هنوز به خانه اصلی خود در سفارت نرفته اند. آنها مدتی در هتل خواهند ماند تا رفتار ایران را بسنجندومیزان جدیت ایران و حمایتش ازشفاف‌سازی وایجادرابطه واقعی دیپلماتیک را بررسی خواهند کرد. شاید عربستانیهامی خواهندبگویندکه این باربالارفتن ازدیوارسفارت برای عده‌ای خاص مشکل ومشمول هزینه های بیشتراست لذابرخوردبااین مساله بایدبه دورازهیجان وسیاست زدگی وبرمبنای منطق وتفاهم باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها