کد خبر: 618359
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۰۹:۱۸:۱۱
| |

از نظر رای‌دهندگان، ترامپ «مجرم چندش‌آور» و بایدن «فرتوت و فاسد» است

از نظر رای دهندگان آمریکایی کلمه «مجرم» بهترین توصیف برای دونالد ترامپ و همچنین کلمه «فاشیست» بهترین توصیف برای رقیبش در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه آمریکا است.

از نظر رای‌دهندگان، ترامپ «مجرم چندش‌آور» و بایدن «فرتوت و فاسد» است
کد خبر: 618359
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۰۹:۱۸:۱۱

نتایج یک مطالعه مشخص کرد، از نظر بیشتر رای‌دهندگان آمریکایی کلمه «مجرم» بهترین توصیف برای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا و همچنین کلمه «فاشیست» بهترین توصیف کننده «ران دسانتیس»، رقیب او در انتخابات تعیین نامزد ریاست جمهوری جمهوریخواهان است.

به گزارش فارس و به نوشته روزنامه «دیلی میل»، طبق نظرسنجی که شرکت افکار سنجی «جی.ال پارتنرز» انجام داد، رای دهندگان آمریکایی به ترتیب سه کلمه «مجرم» و سپس «خطرناک» و «چندش آور» را بهترین توصیف یک کلمه ای برای دونالد ترامپ انتخاب کردند.

شرکت کنندگان این نظرسنجی در پاسخ به سوال مشابهی درباره «ران دسانتیس»، رقیب دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه به ترتیب بیشترین انتخاب، سه کلمه «فاشیست»، «نژادپرست» و «رهبر» را به عنوان بهترین توصیف کننده‌های این فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا برگزیدند.

همین سوال از شرکت‌کنندگان این نظرخواهی درباره «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا هم پرسیده شد و بیشترین کلماتی که در توصیف او انتخاب شد به ترتیب عبارتند از: «پیر»، «بی کفایت»، «فرتوت» و «فاسد».

«جیمز جانسون»، بنیانگذار مشترک شرکت افکارسنجی جی.ال پارتنرز گفت، این توصیف‌های یک کلمه‌ای نشان دهنده دیدگاه رای دهندگان به رهبران آمریکا در سراسر این کشور است. او بیان کرد: «گروه کلیدی رای دهندگان در انتخابات بعدی آمریکا یعنی رای دهندگان مستقل هیچ رضایتی از هیچ کدام از گزینه‌های موجود فعلی ندارند.»

71 درصد از رای دهندگان آمریکایی همچنین جو بایدن 80 ساله که رکورددار پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است را برای ریاست جمهوری «بیش از حد پیر» می‌دانند.

49 درصد از رای دهندگان با گرایش دموکرات و 71 درصد از رای دهندگان مستقل شرکت کرده در این نظرسنجی چنین عقیده‌ای را درباره بایدن داشتند.

این نظرسنجی همچنین مشخص کرد 52 درصد کل رای‌دهندگان معتقدند وضعیت آنها از زمانی که بایدن به ریاست جمهوری رسیده بدتر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها