کد خبر: 615749
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۰۸:۲۶
| |

آمادگی آمریکا برای مذاکره بدون پیش‌شرط با کره‌شمالی

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری در واشنگتن گفت: دولت آمریکا حاضر است بون هیچ پیش‌شرطی با دولت کره‌شمالی مذاکره کند .

آمادگی آمریکا برای مذاکره بدون پیش‌شرط با کره‌شمالی
کد خبر: 615749
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۰۸:۲۶

جان کربی گفت: ما از آغاز این دولت با صراحت گفته‌ایم که می‌خواهیم بدون هیچ پیش‌شرطی با کره شمالی درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: ما هنوز هم آماده‌ایم، همیشه این موضوع را مطرح می‌کنیم. این یک پیام ثابت است که ما به طرق مختلف به کره شمالی رسانده ایم و تا امروز، آنها هنوز قبول نکرده‌اند.

او درباره شکست پرتاب ماهواره جاسوسی کره شمالی گفت: اینکه چرا دقیقاً شکست خورد، نباید نگرانی اصلی در حال حاضر باشد. با هر یک از این پرتاب‌ها، چه شکست چه موفق، کیم جونگ اون و دانشمندان و مهندسانش یاد می‌گیرند و بهبود می یابند و سازگار می شوند و به توسعه قابلیت های نظامی ادامه می دهند که  نه تنها تهدیدی برای شبه جزیره که منطقه است- به همین دلیل است که ما به همکاری با متحدان و شرکای خود ادامه خواهیم داد تا کیم جونگ اون و رژیم او را پاسخگو بدانیم. ما هر کاری می‌توانیم انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم که توانایی‌های نظامی مناسب در منطقه، از جمله آموزش و آمادگی برای مقابله با این تهدیدات وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها