کد خبر: 612274
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۰:۳۱:۳۰
| |

نماینده جهاد اسلامی:

جبهه مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی متحد است

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس دارای وحدت است و در جبهه مشترک در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه می‌کند.

جبهه مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی متحد است
کد خبر: 612274
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۰:۳۱:۳۰

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی شباب المقاومه که در قم برگزار شد اظهار داشت: امت اسلامی در هر منطقه‌ای به مقاومت جوانان خود در برابر دشمنان تکیه دارد.

به گزارش مهر، نماینده جنبش جهاد اسلامی افزود: مقاومت تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی‌شود، بلکه همه ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در بر دارد.

ابوشریف با بیان اینکه فاطمیون یکی از تشکیلات مهم مقاومت است افزود: این لشکر برگرفته از انقلاب اسلامی بوده که روز به روز بر قوتش افزوده می‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس دارای وحدت است و امروز حزب الله، عراق، یمن، فلسطین، سوریه و ایران در جبهه مشترک در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی هدف محوری جریان مقاومت آزادی قدس شریف است و برای رسیدن به این آرمان جریان‌های مقاومت متحد و همدل هستند.

ابوشریف با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی شهید قدس بیان داشت: این فرمانده جبهه مقاومت می‌گفت سوالی که در روز قیامت از امت اسلام خواهد شد در قبال فلسطین و آزادی قدس شریف است و به همین دلیل امت اسلام باید برای رهایی این قبله اول مسلمین از چنگال صهیونیست‌ها مقاومت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها