کد خبر: 611943
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۳:۲۱
| |

بعد از حمله گسترده به نوار غزه و شهادت فرماندهان جهاد اسلامی:

درخواست اسرائیل از مصر و نیروهای حافظ‌صلح سازمان‌ملل برای میانجیگری

منابع رسانه‌ای عبری زبان از درخواست اسرائیل از مصر و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان برای میانجیگری با هدف جلوگیری از تشدید تنش میان مقاومت و این رژیم درپی حمله بامداد امروز اسرائیل به نوار غزه پرده برداشتند.

درخواست اسرائیل از مصر و نیروهای حافظ‌صلح سازمان‌ملل برای میانجیگری
کد خبر: 611943
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۳:۲۱

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که درپی حمله بامداد امروز به نوار غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در جریان این جنایت، مقامات رژیم اسرائیل نگران پاسخ مقاومت در غزه و ورود مقاومت لبنان به جبهه پاسخ به این حمله هستند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که درپی این نگرانی اسرائیل درحال گفت‌وگو با مصر برای جلوگیری آن از تشدید تنش در نوار غزه است.

طبق گزارش این شبکه، مقامات رژیم صهیونیستی همزمان با گفت‌وگو با مصر درحال رایزنی با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان نیز هستند تا مانع از حملات موشکی احتمالی از خاک این کشور به اراضی اشغالی شوند.

در همین حال، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حملات به غزه در راستای پاسخ به عملیات‌های مداوم جنبش جهاد اسلامی صورت گرفت و این جنبش دوم مه ۱۰۲ موشک به جنوب اراضی اشغالی شلیک کرد.

این شورا مدعی شد که رژیم صهیونیستی تا حد ممکن تلاش می‌کند تا از آسیب رساندن به کسانی که در حملات شرکت نکرده‌اند جلوگیری کند و ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل به تلاش‌ها برای خنثی کردن عملیات‌های فلسطینی‌ها ادامه خواهند داد.

ازسوی دیگر، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های امنیتی این رژیم دستور داده است تا سیاست ترور را علیه رهبران مقاومت فلسطین ازسر بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها