کد خبر: 610644
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۴:۲۹:۳۲
| |

اردوغان:

مخالفان ما حامی همجنس‌بازان هستند

رئیس جمهور ترکیه گفت: خانواده چیزی مقدسی برای ما بوده اما مخالفان از همجنس بازان حمایت می‌کنند و تا کنون نیز هیچ انتقادی از آنها انجام نشده و به همین دلیل است که همجنس بازان از آنها حمایت می‌کنند.

مخالفان ما حامی همجنس‌بازان هستند
کد خبر: 610644
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۴:۲۹:۳۲

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه تاکید کرد که ملت ترکیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آتی که قرار است روز 14 می (24 اردیبهشت) برگزار شود، سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد.

به گزارش فارس، وی که در جریان کنفرانسی که اتحادیه‌های کارگری سازمان‌دهی کرده بودند، سخنرانی می‌کرد گفت: «ملت در برابر دو گزینه قرار دارد نخست رای دادن به نفع دستاوردهای بزرگی که طی 21 سال گذشته حاصل شده یا رای دادن به نفع کسانی که به دنبال ایجاد فتنه، فساد و گسستگی در میان علوی‌ها، سنی‌ها و غیره هستند».

اردوغان تاکید کرد: «خانواده چیزی مقدسی برای ما بوده اما مخالفان از همجنس بازان حمایت می‌کنند و تا کنون نیز هیچ انتقادی از آنها انجام نشده و به همین دلیل است که همجنس بازان از آنها حمایت می‌کنند و ملت بایدتصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند».

رئیس جمهور ترکیه روز شنبه گذشته نیز گفت که این کشور از تهدیدات و گروه‌های ترویستی هراسی نداشته و به مبارزه به آنها ادامه خواهد داد.

وی که این سخنان را در شهر ازمیر مطرح می‌کرد، افزود: «با حمایت ملتمان، دستاوردهای بزرگی در زمینه دموکراسی و رشد بدست آورده و به مسیر خود ادامه خواهیم داد».

رئیس جمهور ترکیه گفت: «دستاوردهای بزرگی طی 20 سال گذشته به دست آورده و هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور را به عقب بازگردانند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها