کد خبر: 608839
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۲۱:۲۵:۱۷
| |

انصارالله:

زمان قیمومیت بر یمن تا ابد پایان یافته است

​وزیر دفاع دولت وابسته به جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: دریای سرخ و باب المندب یک منطقه یمنی هستند و نیروهای ما قادر به تأمین امنیت دریانوردی منطقه‌ای و بین المللی هستند.

زمان قیمومیت بر یمن تا ابد پایان یافته است
کد خبر: 608839
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۲۱:۲۵:۱۷

محمد العاطفی، وزیر دفاع در دولت صنعاء در هنگام بازدید از نیروهای مستقر در منطقه نظامی پنجم در محورهای التحیتا و الفازه و الحیمة ساحلی و الجراحی در ساحل غربی اعلام کرد که زمان قیمومیت بر یمن تا ابد پایان یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وی افزود: اوضاع در حال حاضر و در این مرحله به سمت برقراری آرامش و رسیدن به صلح فراگیر می‌رود. تمامی این امور در گرو نیت صادقانه رهبران ائتلاف متجاوز در قبال تفاهم‌ها با رهبری انقلابی و شورای عالی سیاسی یمن و پایبندی به این تفاهم‌ها به نفع منطقه و ملت‌هایش است.

وی به کشورهای ائتلاف متجاوز نسبت به هرگونه دور زدن یا تقلب در تعامل با این تفاهم‌ها هشدار داد، چراکه هرگونه نقض توافق یا تفاهم، به آن خسارت خواهد رساند و آن را در تنگنای بی پایان قرار میدهد.

العاطفی اظهار کرد: نصیحت صادقانه ما به ائتلاف متجاوز و همپیمانانش این است که از درس‌های سابق بیاموزند، چراکه تفنگ‌ها، توپخانه، موشک‌ها و پهپادهای ما آماده است و آنها باید بدانند که برخلاف توهمشان، نبردهای آتی در داخل یمن نخواهد بود بلکه در عمق دور کشورهای متجاوز است که باعث خواهد شد به خوبی معنای درد بسیار را بدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها