صنعاء:

با سلاح‌های بازدارنده، حقوق خود را به صورت کامل پس می‌گیریم

رئیس ستاد مشترک یمن با بیان اینکه سلاحهای بازدارنده راهبردی در اختیار داریم که همه را غافلگیر خواهد کرد، گفت که تجهیزات نیروهای یمنی مجهزتر شده است.

با سلاح‌های بازدارنده، حقوق خود را به صورت کامل پس می‌گیریم
کد خبر: 558850
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۲۱:۲۸:۴۹

محمد الغماری رئیس ستاد مشترک یمن شامگاه امروز یکشنبه با رئیس و اعضای کمیته نظامی ویژه بررسی نقض آتش‌بس و نظارت بر آن و بازگشایی مسیرها دیدار کرد.

به گزارش فارس، شبکه خبری المسیره به نقل از الغماری گزارش داد، کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی همچنان به صورت گزینشی با بندهای آتش‌بس برخورد می‌کنند و به تداوم نقض آن ادامه می‌دهند؛ اقدامی که تهدید واقعی برای آتش‌بس است.

وی با بیان اینکه دشمن باید درک کند که نیروهای مسلح یمن به فضل خداوند، قدرتمندتر و مجهزتر شده‌اند، تصریح کرد: «سلاحهای بازدارنده راهبردی در اختیار داریم که همه را غافلگیر خواهد کرد. این مسئله به ما امکان خواهد داد که حقوق خود را به صورت کامل و بدون نقص پس بگیریم.

این فرمانده یمنی خاطر نشان کرد، ابتکار عمل ملی درباره بازگشایی سه مسیر در تعز، در مرحله نخست یک راهکار مهم است و ثابت می‌کند که گامهای واقعی و جدی برداشته‌ایم.

وی در پایان تأکید کرد، طرفهای ائتلاف متجاوز باید برخورد مثبتی با طرح بازگشایی مسیرهای تعز داشته باشد تا ثابت کند که نسبت به کاهش مشکلات ساکنان استان حساس است.

در همین ارتباط، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی، یمن اخیرا بر توانمندی‌های نظامی صنعاء تاکید و گفت که سامانه‌های پاتریوت و سایر امکانات کشورهای ائتلاف متجاوز در مقابل آن‌ها بی‌اثر شده‌اند.

وزیر دفاع صنعاء گفت: «کشورهای متجاوز باید درک کنند که اکنون ما با اعتماد و شایستگی، دارای سلاح‌های نظامی حرفه‌ای با اثرگذاری و و تکنولوژی بالا هستیم؛ ما به آن‌ها قول می‌دهیم موشک‌های رهگیری که از سامانه‌های پاتریوت و مابقی در دست دارند، از دامنه کنترل و تاثیرگذاری خارج شده‌اند»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها