کد خبر: 606562
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ۲۰:۲۰:۴۷
| |

روزنامه کیهان: مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است

روزنامه کیهان نوشت: مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.

روزنامه کیهان: مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است
کد خبر: 606562
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ۲۰:۲۰:۴۷

روزنامه کیهان تاکید کرد که مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.

به گزارش کیهان، محمد صدر درباره توافق بین ایران و عربستان گفت: تا قبل از دولت اصلاحات رقابت بین ایران و عربستان خصمانه بود اما در این دولت تبدیل به رقابتی دوستانه شد. متاسفانه در دولت آقای احمدی‌نژاد با توجه به آن سیاست‌های جنجالی تمام دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران چه در زمینه سیاست خارجی و چه در زمینه اقتصادی و اجتماعی از بین رفت و از آن موقع دوباره این رقابت دوستانه به رقابت خصمانه تبدیل شد. در دولت جدید در ابتدا قضایای سیاست خارجی درک نمی‌شد ولی به مرور زمان به این نتیجه رسیدند که بدون سیاست خارجی نمی‌شود مملکت را اداره کرد. 

روزنامه کیهان با مرور این بخش از اظهارات صدر نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها