کد خبر: 606330
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۲:۳۵:۰۹
| |

مهدی نصیری سردبیر سابق روزنامه کیهان:

ما یک نظام دشمن محور تاسیس کرده‌ایم

به عقیده سردبیر سابق روزنامه کیهان، دولت باید در اولین فرصت ممکن برجام را دریابد چون هر چه تعلل بیشتر باشد خسارت ما بیشتر خواهد بود.

ما یک نظام دشمن محور تاسیس کرده‌ایم
کد خبر: 606330
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۲:۳۵:۰۹

مهدی نصیری سردبیر سابق روزنامه کیهان و هفته‌نامه صبح گفت: ما نه تنها اعتماد آمریکا بلکه باید اعتماد چینی ها را جلب کنیم. ما از تجاوز ننگین پوتین از یک کشور حمایت کردیم و به آنها سلاح دادیم و آقای خانعلی زاده دارد با خوشی از تجاوز روسیه دفاع می کند.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی نصیری سردبیر سابق روزنامه کیهان در ویژه برنامه کدام جام؟ زهر یا طلا؟ گفت: ما یک نظام دشمن محور تاسیس کرده‌ایم و عمدتا در پی خلق دشمن هستیم. باید در اولین فرصت ممکن برجام را دریابیم چون هر چه تعلل بیشتر باشد خسارت ما بیشتر خواهد بود.

به عقیده نصیری جمهوری اسلامی چهار راه پیش رو دارد: «اول اینکه باید اعلام کند که هر آنچه را دولت قبلی پذیرفته آن را بپذیرد. راه دوم این است که اگر پیشنهاد اول پذیرفته نشد، باید مذاکرات فراگیر یعنی برجام های ۲ و ۳ برای مواجه با استخوان های لای زخم ملت شکل بگیرد و راه سوم اینکه باید اعلام کنیم که ما از برجام خارج می شویم ولی تضمین بدهیم که دنبال بمب هسته ای نیستیم و پس از آن برویم با روسیه و چین و شانگ های ببندیم و برای خودمان اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم.»

وی گفت: راه چهارم اینکه مانند کره شمالی زیر چتر بمب هسته ای روسیه برویم و این بدترین راه است؛ چون به روس ها اعتمادی نیست و از طرفی روس ها خودشان در باتلاق روسیه اوکراین افتاده اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها