کد خبر: 606260
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۴:۳۸:۰۲
| |

انصارالله:

هنوز زود است بگوییم مذاکرات با ریاض موفق بوده است

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، هنوز زود است به طور قطع گفت که مذاکرات کنونی در صنعا با هیئت‌های عمان و عربستان برای تحقق صلح موفقیت آمیز خواهد بود.

هنوز زود است بگوییم مذاکرات با ریاض موفق بوده است
کد خبر: 606260
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۴:۳۸:۰۲

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در توییتی نوشت: هنوز زود است به طور قطع بگوییم مذاکرات کنونی در صنعا با هیئت‌های عمان و عربستان برای تحقق صلح حتما موفقیت آمیز خواهد بود؛ اما واضح است که فضای صلح بر منطقه حاکم است که موجب امیدواری و خوش‌بینی است. تحقق صلح میان صنعا و ریاض پیروزی برای دو طرف است و باید همگان برای حفظ فضای صلح و بستن صفحه گذشته و باز کردن صفحه جدید زخم‌ها و دردهای کهنه را کنار گذاشته و از تلاش برای کسب امتیاز از طریق رسانه‌ها خودداری کنند و نباید آنچه اتفاق افتاد را فراموش کنیم تا فاجعه تکرار نشود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همچنین احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه یمن (در دولت مورد حمایت عربستان) از مذاکرات مستقیم میان عربستان و انصارالله برای احیای آتش بس خبر داد.

به گزارش «آناتولی» وزیر خارجه یمن شب گذشته در مصاحبه با کانال خبری القاهره گفت که مذاکرات مستقیمی میان عربستان وانصارالله در رابطه با احیای آتش بس وجود دارد.

وی افزود: تلاش های عربستان، نشستن یمنی‌ها بر سر یک میز را تسهیل کرده و یمن از این گفت و گوها آگاه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها