کد خبر: 605950
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۹:۱۰:۵۷
| |

روزنامه کیهان:

شلیک چهار تا موشک و بمب به معنای ابتکار عمل اسرائیل نیست

جبهه مقاومت هنوز مشت خود را نگشوده است

روزنامه کیهان نوشت: نتانیاهو مانند صیدی است که در برابر صیاد دست و پا می‌زند. اما جبهه مقاومت، هنوز بازی خود را شروع نکرده و مشت خود را نگشوده است.

شلیک چهار تا موشک و بمب به معنای ابتکار عمل اسرائیل نیست
کد خبر: 605950
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۹:۱۰:۵۷

روزنامه کیهان با اشاره به درگیری نظامی اخیر اسرائیل و جبهه مقاومت نوشته: شلیک چهار تا موشک و بمب به معنای ابتکار عمل اسرائیل نیست و جبهه مقاومت هنوز مشت خود را نگشوده است.

به گزارش کیهان، نقشه نتانیاهو چیست؟ آیا اسرائیل درصدد راه‌اندازی جنگ گسترده است؟ اینها پرسش‌هایی است که ظرف چند هفته گذشته به ویژه روزهای اخیر بارها پرسیده شده، اما نارسا و ناقص به نظر می‌رسد. ناقص از این جهت که اسرائیل را به خاطر «شلیک چهار تا موشک و بمب»، در موقعیت ابتکار عمل تصور می‌کند؛ و حال آن که ابتکار عمل در اختیار جبهه مقاومت است. مهندسی جبهه مقاومت است که در طول این سال‌ها پیش رفته و حالا صهیونیست با سابقه اما فرتوتی مثل نتانیاهو را در موقعیت بازی دو سر باخت قرار داده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: چند دهه قبل، صهیونیست‌ها اراده می‌کردند ظرف چند روز، یک یا چند کشور عربی را شخم بزنند و بلافاصله با عملیات غافلگیرانه عملی می‌کردند؛ اما نتانیاهو اکنون، وضعیت کسی را دارد که روی ارّه نشسته است. او پرونده مفاسد گسترده‌ای دارد و برای این که از محکومیت فرار کند و صد‌ها هزار صهیونیست معترض به خودکامگی‌هایش را عقب براند، مرتکب ماجرا جویی‌های نظامی در سوریه و لبنان و غزه شده، بی‌آن که کمترین امیدی به پیروزی در جنگ داشته باشد یا تصور کند که دولتش می‌تواند سالم و سر پا از جنگ خارج شود. نتانیاهو مانند صیدی است که در برابر صیاد دست و پا می‌زند. اما جبهه مقاومت، هنوز بازی خود را شروع نکرده و مشت خود را نگشوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها