کد خبر: 602497
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۱:۳۸:۵۱
| |

رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل:

در حال سپری کردن دشوارترین روزهای خود از زمان جنگ ۱۹۷۳ اعراب و اسرائیل تاکنون هستیم

به دنبال تشدید تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه اسرائیل و همچنین نافرمانی نظامی علیه این طرح، رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم در سخنانی گفت که این رژیم در حال سپری کردن دشوارترین روزهای خود از زمان جنگ ۱۹۷۳ اعراب و اسرائیل تاکنون است.

در حال سپری کردن دشوارترین روزهای خود از زمان جنگ ۱۹۷۳ اعراب و اسرائیل تاکنون هستیم
کد خبر: 602497
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۱:۳۸:۵۱

به دنبال تشدید تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و همچنین نافرمانی نظامی علیه این طرح، رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم در سخنانی گفت که رژیم اسرائیل در حال سپری کردن دشوارترین روزهای خود از زمان جنگ ۱۹۷۳ اعراب و اسرائیل تاکنون است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیل برهه امنیتی بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد، و این دوره خطرناک‌ترین دوره از زمان جنگ ششم اکتبر ۱۹۷۳ تاکنون است.

وی با اشاره به نافرمانی نظامی در بخش‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی گفت که به عقیده وی جدایی ارتش از مردم اقدام درستی نیست و وی چنین چیزی را توصیه نمی‌کند.

اقدامات جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و در رأس آنها طرح اصلاحات قضایی از چند هفته قبل اسرائیلی‌ها را به خیابان‌ها کشانده و تظاهرات روزانه علیه این طرح برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها