سخنگوی حماس:

فقط اسرائیل از تنش میان ایران و عربستان سود می‌برد

سخنگوی جنبش حماس با اشاره به خشم اسرائیلی ها از توافق ایران و عربستان گفت که عصبانیت اسرائیل از این توافق نشان می‌دهد که این رژیم تنها طرفی است که از اختلافات بین امت اسلام سود می‌برد.

فقط اسرائیل از تنش میان ایران و عربستان سود می‌برد
کد خبر: 602231
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۸:۳۴:۱۳

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» روز دوشنبه در یک نشست خبری نسبت به خشم و عصابانیت صهیونیست‌ها از توافق ایران و عربستان برای احیاری روابط فی مابین واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، او گفت که این خشم و عصبانیت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم تنها طرفی است که از اختلاف بین امت اسلام سود می‌برد.

سخنگوی حماس بر لزوم مقابله آحاد امت اسلام با رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد و افزود: مقابله یکپارچه با این رژیم بر تمامی گروه‌ها و جریان‌های پویای امت به منظور خدمت به منافع عالی امت و تحقق امنیت ملی آن یک امر ضروری است.

بسیاری از ناظران و کارشناسان و معتقدند که خشم صهیونیست‌ها از توافق ایران و عربستان به این دلیل است که رژیم صهیونیستی اولین و بزرگترین بازنده این توافق است؛ به‌ویژه اینکه نتانیاهو مقابله با پروژه هسته‌ای ایران و نیز انعقاد قرارداد عادی‌سازی با عربستان را در رأس اولویت‌های خود قرار داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها