کد خبر: 602012
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۲۰:۱۳
| |

روزنامه کیهان:

سیاست خارجی دولت بدون برجام و FATF «پویا و فعال» است

روزنامه کیهان نوشت: دولت سیزدهم اکنون علاوه‌بر دستاوردهای چشمگیر بدون برجام و FATF، روزهای پرکار دیپلماسی را نیز می‌گذراند. شرکای تجاری خود را گسترش داده و سیاست خارجی بسیار پویا و فعال دارد.

سیاست خارجی دولت بدون برجام و FATF  «پویا و فعال» است
کد خبر: 602012
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۲۰:۱۳

روزنامه کیهان مدعی شد دولت سیزدهم سیاست خارجی «بسیار پویا و فعال»ی دارد و این دستاورد را بدون برجام و FATF به دست آورده است.

به گزارش کیهان، دولت انقلابی و مردمی با عبور از معضل برجام و دیپلماسی فعال، دروغ بزرگِ متوقف بودن کارها به برجام و FATF را برملا کرده است. بدون برجام و FATF و با وجود تحریم‌ها و تلاش بی‌وقفه دولت سیزدهم چتر دیپلماسی اقتصادی و سیاسی به‌ویژه در آسیا، اوراسیا و آمریکای لاتین گسترش پیدا کرده است؛ دامنه این سیاست خارجی فعال، از عضویت در پیمان شانگهای گرفته تا ارتقای روابط با همسایگان و کشورهای منطقه از سوریه و لبنان و عراق و ترکمنستان و تاجیکستان تا چین و روسیه، مذاکرات با عربستان و آمریکای لاتین و برخی کشورهای اروپایی را در بر می‌گیرد.

روزنامه کیهان سپس نوشته است: این رویکرد راهگشا و پر برکت، برخلاف رویه مدعیان اصلاحات-اعتدال در دولت قبل است که با گروگان‌گیری اقتصاد ایران با کمک آمریکا، معطل چند دولت خبیث و بدعهد مانند آمریکا و تروئیکای اروپایی مانده و به آنها اعتماد کرده بودند. پیشبرد امور را منوط به برجام و FATF جا می‌زدند و فرصت‌های شکوفایی و رونق اقتصادی را بر باد دادند. دولت سیزدهم اکنون علاوه‌بر دستاوردهای چشمگیر بدون برجام و FATF، روزهای پرکار دیپلماسی را نیز می‌گذراند. شرکای تجاری خود را گسترش داده و سیاست خارجی بسیار پویا و فعال دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها