کد خبر: 600801
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۰:۳۳:۲۰
| |

کیهان در واکنش به بحران در اسرائیل: به نفع ماست و «کار اسرائیل واقعا تمام است»

روزنامه کیهان نوشت: ما فکر می‌کنیم هر قدر این بحران‌ها (بحران در اسرائیل) ادامه یابند، نه فقط به نفع کشور ما که، به نفع تمام ملت‌های منطقه و حتی غربی‌ها خواهد بود. به نظر می‌رسد بتوان گفت «کار اسرائیل واقعا تمام است.»

کیهان در واکنش به بحران در اسرائیل: به نفع ماست و «کار اسرائیل واقعا تمام است»
کد خبر: 600801
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۰:۳۳:۲۰

روزنامه کیهان ادامه بحران در اسرائیل را به نفع ایران دانسته و تاکید کرده «کار اسرائیل واقعا تمام است.»

به گزارش کیهان، ما فکر می‌کنیم هر قدر این بحران‌ها (بحران در اسرائیل) ادامه یابند، نه فقط به نفع کشور ما که، به نفع تمام ملت‌های منطقه و حتی غربی‌ها خواهد بود. فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی بر پایه نژادپرستی و «خودبرترپنداری» است. آنها خود را قوم برتر می‌دانند و برای رسیدن به آرمان‌های سیاه خود، نشان داده‌اند دست به هر جنایتی می‌زنند. 

روزنامه کیهان در ادامه نوشت: انتهای این بحران طولانی را درست نمی‌دانیم. شاید واقعا باعث فروپاشی این رژیم شود. اما فکر می‌کنیم در کوتاه‌مدت «سقوط»، فرجام این کابینه و نتانیاهو خواهد بود و باید منتظر تشکیل ششمین کابینه رژیم صهیونیستی در 5 سال گذشته باشیم. کابینه‌های بعدی نیز احتمالا همین فرجام را خواهند داشت چون، ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی به شرایطی رسیده که جز «کابینه ضعیف و شکننده ائتلافی» چیز دیگری از آن خارج نمی‌شود. به این نکته مهم باید توجه کرد این، تنها چالش رژیم صهیونیستی نیست. این رژیم با چالش‌های بی‌سابقه دیگری مواجه شده که به نظر می‌رسد در صورت تداوم آنها، بتوان گفت «کار اسرائیل واقعا تمام است.»

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها